Roadshow

Op dinsdagavond 25 mei 2010 werd bij de zorginstelling Nieuw Vredeveld aan de Rembrandtweg in Amstelveen de laatste ‘roadshow’ voor de vrijwilligers en hun partners werkzaam in genoemde instelling gehouden. Deze compleet verzorgde avond werd georganiseerd door de Lionsclub Amstelveen en Amstelveen Mingle en werd mede financieel mogelijk gemaakt door de Stichting Theo Janssen MOC. De avond bestond uit een volledig verzorgd programma, waarbij bij het culinaire gedeelte werd afgewisseld met optredens van het zangduo “Heart to Hearts”. Aan het einde van de avond werd aan de vrijwilligers van de zorginstelling namens de organiserende Amstelveense lionsclubs door de burgemeester van Amstelveen een cheque van 1000 euro overhandigd, te besteden aan een door hen gekozen doel en/of bestemming. Een persoonlijk cadeau evenals een speciaal voor de vrijwilligers gecomponeerd lied, maakte de “tribute aan de vrijwilligers” compleet.

De burgemeester van Amstelveen de Heer Jan van Zanen sloot af met een dankwoord aan de organiserende twee Lionsclubs uit Amstelveen voor de 7 “roadshows” gedurende de maanden april en mei langs de Amstelveense zorginstellingen Groenelaan, het Zonnehof, het Zonnehuis, Olmenhof, Huis aan de Poel, Klaasje Sevenster en Nieuw Vredeveld, waarbij meer dan 750 vrijwilligers en aprtners hebben genoten van genoemde show